Eindelijk is het zo ver! - Reisverslag uit Beesd, Nederland van Marissa Meegdes - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zo ver! - Reisverslag uit Beesd, Nederland van Marissa Meegdes - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zo ver!

Door: Marissa Meegdes

Blijf op de hoogte en volg Marissa

11 Augustus 2015 | Nederland, Beesd

Morgen is het moment daar: ik verheug me er al ruim 2 jaar op, maar nu ga ik eindelijk naar India! Mijn backpack is gepakt (of moeten er toch nog een paar kilo's uit?), vanochtend al afscheid genomen van Maastricht en morgenvroeg vertrek ik vanuit Beesd naar Schiphol. Daar zie ik Irene en Femke en na een afscheid vliegen we met z'n 3'en via Frankfurt naar Delhi.

Op deze pagina zal ik jullie op de hoogte houden van alle belevenissen in India. We gaan eerst 4 weken rondreizen en dan gaan we naar Manipal om daar in het ziekenhuis de coschappen gynaecologie en kindergeneeskunde te doen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

  • 11 Augustus 2015 - 21:12

    Ria Van Son:

    Marissa, hele goede reis en veel plezier! X

  • 11 Augustus 2015 - 21:16

    Jeannine:

    Heel veel plezier! Kijk goed uit en kom weer gezond naar huis!

  • 12 Augustus 2015 - 09:41

    Ineke Kroeze:

    Heel veel plezier Marissa!!

  • 12 Augustus 2015 - 15:57

    Gerlinde Van Tetrode:

    Heel veel plezier, en geniet van jullie reis, het is een hele ervaring...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

Actief sinds 11 Aug. 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 3839

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 30 November 2015

India 2015

Landen bezocht: